راهنمای خرید بخاری فن دار

بخاری فن دار

راهنمای خرید بخاری فن دار

راهنمای خرید بخاری فن دار،بخاری های فن دار یکی از انواع بخاری هستند که مجهز به یک نوع دمنده می باشند. این دمنده ها، هوای گرم تولید شده در بخاری را در محیط پخش می  کنند.

 

این کار باعث می شود که فضای خانه، کارگاه، مغازه و اداره با سرعت بیشتری گرم شود.

این بخاری ها باعث چرخش هوای محیط می شوند و فضا را به صورت یکسان گرم می کنند. استفاده بخاری فن دار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. قبل از خرید بخاری فن دار بهتر است با مدل ها و کاربرد هر کدام از این بخاری ها آشنا شوید.

 

انواع بخاری های فن دار بر اساس نوع سوخت

همه بخاری ها برای تولید گرما از یک نوع سوخت استفاده می کنند. یکی از مهمترین فاکتور ها در هنگام تولید انواع بخاری نوع سوخت مصرفی می باشد. به طور کلی می توان بخاری های محهز به فن را بر اساس سوخت

مصرفی به دو دسته تقسیم کرد:

 

 

هیتر گازی GH0845

 

همچنین بخاری های فن دار از لحاط اندازه و نوع کاربردی که دارند به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم می شوند. بخاری های فن دار خانگی برای محیط های کوچک خانه و مغاره مناسب است.

 

در حالی که برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند کارگاه ها و رستوران ها و سوله ها نیاز به خرید بخاری های فن دار صنعتی می باشد تا بتواند به راحتی فضای مورد نطر را گرم نماید.

 

این بخاری ها در ابعاد و اندازه های مختلف و در مدل ها و شکل های گوناگون و قیمت های متنوع تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

شما می توانید با توجه به نوع سوختی که در دسترس دارید یکی از این دو مدل را انتخاب نمایید.

 خرید بخاری فن دار در فدک بازار

اگر به دنبال این هستید که یک بخاری متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری نمایید، به شما توصیه می کنم که در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نکات مهم قیل از خرید این کالای کاربردی بپردازیم.

 تجهیزات به کار رفته در بخاری های فن دار

در ساخت و تولید انواع تجهیزات گرمایشی باید از قطعات به روز و استاندار استفاده کرد تا محصول نهایی علاوه بر داشتن راندمان بالا برای گرم کردن محیط، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشد.

عدم رعایت این استانداردها می تواند باعث افزایش بروز حوادث ناگواری از قبیل آتش سوزی شود. بنابراین در هنگام خرید بخاری علاوه بر شکل ظاهری و قیمت، به تکنولوژی های استفاده شده در بخاری توجه نمایید.

1. قابلیت تنظیم دما

قابلیت تنظیم دمای دستگاه  و سوئیچ کردن بین هوای سرد و گرم این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در همه فصول از دستگاه خود استفاده نمایید.

ایحاد هوای گرم و مطبوع در روزهای سرد زمستانی و یا تولید هوای خنک در تابستان می تواند تمام دغدغه های شما را برای داشتن هوای مطبوع برطرف نماید.

علاوه بر این تنظیم دمای بخاری متناسب با شراط آب و هوایی می تواند در میزان مصرف سوخت تاثیر بگذارد و علاوه بر صرفه حویی در مصرف انرژی، هزینه های شما را کاهش دهد.

2. وجود ترموستات در انواع بخاری

استفاده از ترموستات در انواع سیستم های گرمایشی امری ضروری است. وظیفه این قطعه کنترل دمای قطعات داخلی دستگاه است. در صورتی که دمای قطعات داخلی دستگاه به هر دلیلی بیش از حد معمول شود،

ترموستات بخاری عمل کرده و باعث خاموش شودن دستگاه شده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید. پس در هنگام خرید بخاری فن دار، دستگاهی را انتخاب کنید که دارای قابلیت خودکار خاموشی باشد.

3. استفاده از تایمر

مجهز بودن بخاری به تایمر این امکان را فراهم می کند تا شما بازه زمانی را برای روشن بودن دستگاه مشخص نمایید. بعد از اتمام این زمان، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

این کار می تواند مانع از هدر رفت انرژی شده و همچنین طول عمر دستگاه را افزایش دهد. همچنین داشتن تایمر های قابل برنامه ریزی می تواند تا حد بسیار زیادی در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی نماید.

 

هیتر گازی آذر تهویه مدل A618 دو دور

توان گرمایشی بخاری

توان گرمایشی، میزان گرمای تولید شده در دستگاه را نشان می دهد که بر حسب کیلو کالری می باشد. معمولا این عدد بر روی بدنه دستگاه نمایش داده می شوذ. هر چه فدر که این عدد بزرگتر باشد مقدار مصرف سوخت بیشتر بوده و

 

گرمای تولید شده هم بیشتر خواهد بود. در نتیجه فضای بزرگتری را هم گرم خواهد کرد. برای خرید بخاری فن دار با توان گرمایشی مناسب باید به عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، اندازه محیط، عایق بندی ساختمان و … توجه کرد.

 

برچسب انرژی بخاری

میزان بهره وری دستگاه های گرمایشی را با برچسب انرژی و بر اساس حروف الفبای انگلیسی نمایش می دهند. هر چه قدر برچسب انرژی بخاری به حرف A نزدیک تر باشد، دارای راندمان بالاتری بوده و میزان گرمای بیشتری تولید می کند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش بخاری

در هنگام خرید تجهیزات گرمایشی، دستگاه هایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد. داشتن گارانتی معتبر نشان دهنده اصالت کالا می باشد. همچنین داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر،

 

در صورت بروز نقص فنی و یا خرابی قطعات داخلی بخاری، به داد شما می رسد.

 

میزان صدای بخاری فن دار

قطعا هیچ کس دوست ندارد که در تمام مدتی که بخاری روشن است یک صدای مزاحم را تحمل نماید. بنابراین هنگام خرید این وسیله گرمایشی به میزان صدایی که فن بخاری تولید می کند دقت نمایید.

استفاده از فن غیر استاندارد و بی کیفیت شاید باعث کاهش قیمت بخاری شود اما توجه داشته باشید که صدای آن می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

 

قیمت خرید بخاری های فن دار

مدل های متنوع بخاری در بازار وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند. عواملی مختلفی در تعیین قیمت بخاری دخیل می باشد. برند و شرکت سازنده بخاری، اندازه و توان دسنگاه، داشتن گارانتی معتبر،

شکل ظاهری دستگاه و … عوامل موثز در قیمت این محصول می باشند.

هیتر گازی کانالی صنعتی آذر تهویه مدل SD-A650

ضرورت خرید بخاری فن دار

با توجه به ویژگی های بخاری های فن دار و بهره وری بالایی که دارند به شما پیشنهاد می کنیم تا این نوع از بخاری را به عنوان سیستم گرمایشی خود انتخاب نمایید.

در این مقاله سعی کردیم تا نکات مورد نیاز برای خرید بخاری های فن دار را ذکر کنیم. ما در گروه تولیدی فدک تهویه امیدوار هستیم تا با خواندن این مقاله بتوانید بخاری متناسب با فضا و نیاز خود را به درستی انتخاب نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

 

malekpor ملک پور